Tellimise abi

KUIDAS TELLIDA?

Kauba tellimiseks toimi nii:

1) Soovitavalt registreeri ennast kristallikeskus.ee kasutajaks. Kuidas registreeruda, loe siit

2) Logi ennast sisse. Kui oled juba kasutaja, siis saad ennast paremal ülanurgas kohe sisse logida. Täpsemalt sisselogimisest siit. loe siit
Tellimust saad esitada ka ennast alguses sisselogimata, kuid seda on vaja siis teha enne maksmist, kuna isikuandmed kuvatakse sel juhul tellimise käigus automaatselt

3) Vali vasakust tulbast sobiv tootegrupp ning leia endale soovitud toode.

4) Toodete leidmiseks on võimalik kasutada ka kristallikeskuse  e-poe otsingusüsteemi, mille leiad ülalt paremalt

5) Toote tellimiseks vajuta toote juures olevale nupule “Lisa korvi”. Sinu poolt valitud toode lisatakse seepeale ostukorvi. Toote arvu saad valida nii, et kas klikid vastav arv kordi nupule „Lisa korvi“ või muudad seda juba hiljem ostukorvis olles.

6) Ostukorvis olevaid tooteid saad vaadata, vajutades ostukorvi pildiga nupule, mis asub ülal paremal. Seejärel suunatakse Sind oma ostukorvi leheküljele, kus saad muuta ostetavate esemete hulka või neid ostukorvist eemaldada. Ostukorvis olevate toodete arvu saad muuta, kasutades selleks kas + ja – tähiseid või kirjutades üle tellitud toote arvu. Tehtud muudatuste kinnitamiseks klikkige nupule “Uuenda ostukorvi”. Toote eemaldamiseks ostukorvist vajutage vasakul olevale punasele ristile („Eemalda see toode“).

7) Kui oled kõik oma tooted toodete alt ära valinud, mine ostukorvi (e. kliki osukorvi pildiga nupule paremal ülanurgas). Ostukorvis tootenimekirja all vali Sulle sobiv transport ja käsitlus (kas Eesti Posti teel (Omniva) või tuled ise järgi Niine 9, Tallinn) ning mine kassasse.

8) Kui Sa pole veel ennast kliendiks registreerinud või külastad meid esimest korda, siis küsitakse nüüd Sinu kontaktandmeid, et teaksime, kuhu pakk teele saata. Kui oled aga ennast juba sisse loginud, kuvatakse Sinu andmed automaatselt.

9) Edasi kliki all paremas nurgas „Esita tellimus“ ning siirdud maksmislehele. Tasuda saab kas pangalingi või krediitkaardiga. Kui makse on kinnitatud, jõuab tellimus meieni ning tooted pannakse teele 5 tööpäeva jooksul.

Kui tellid Kristallikeskusest  rohkem kui 50 EUR eest, saadame tooted Eesti piires ilma postikuluta.

 

KUIDAS ENNAST REGISTREERIDA JA KASUTAJANA SISSE LOGIDA?

1) Kasutajaks registeerumiseks kliki paremal ülemises ääres lingile „Registreeru“

2) Seejärel palun kirjuta vastavesse lahtrisse oma kasutajatunnus (näit. oma nimi või hüüdnimi), e-maili aadress ning vajuta nupule „Registreeru“, Sinu isiklik parool saadetakse Sulle e-mailile.

3) Nüüd leiad oma uute meilide juurest ka meili oma parooliga ning siirdu tagasi kristallikeskus.ee e-poodi

4) Edasi kirjuta parooli lahtrisse oma meiliga saadud parool ning vajuta „Logi sisse“ Soovitame Sul enne veel klikkida linnuke „Jäta meelde“ –  nii kulgeb sisselogimine edaspidi kiiremini.

5) Kui soovid oma parooli muuta, saad seda teha kui oled ennast esimest korda sisse loginud. Sinu parool võiks olla erinev Su kasutajanimest. Soovitame Sul paroolis kasutada vähemalt 5 tähemärki. Parooli saab ka hiljem vajaduse korral muuta.

6) Täida vastav vorm oma andmete kohta (tärniga tähistatud lahtrite täitmine on kohustuslik).
Registreeritud ja sisse loginud kasutaja saab näha oma konto töölaualt oma viimaseid tellimusi, muuta arvelduse ja transpordi aadresse ning muuta oma parooli ja konto andmeid.

7) Kliendi isiku- ja muid andmeid ei avaldata kolmandatele isikutele ja neid kasutakse üksnes Sinu tellimuse täitmiseks.

8) Sinu e-maili aadress peab olema kehtiv. Kasutame Sinu e-maili aadressi info edastamiseks (tellimuste info, kaotatud salasõna jne).

9) Kohe peale konto loomist saad asuda tellima.

10) Kui oled oma parooli unustanud, siis vajuta nupule „Unustasid oma parooli?”. Seejärel sisesta oma e-maili aadress, mida kasutasid konto loomisel ning Sinu e-maili aadressile saabub link. Lingile klikates saab sisestada uued paroolid.

 

KUIDAS TOIMUB TASUMINE?

1) Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse ekraanil teade „Sinu tellimus on edastatud”  ja koheselt saadetakse Sinu e-maili aadressile tellimuse kinnitus, mille alusel saad tellimuse eest tasuda. Tellimuse kinnitus on lisatud e-mailile manusena.

2) Palume enne tellimuse kinnituse alusel tasumisele kuuluva summa tasumist kontrollida, et tellimuse kinnituses sisalduvad andmed vastavad Sinu tellimuses sisalduvale soovile.

3) Toodete eest saad tasuda internetipanga kaudu või mõnel muul Sulle sobival viisil (nt pangakontoris (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (maksete algatamise teenusega), Pocopay)) või makseautomaadiga). pangalinke pakub Maksekeskus AS. Leheküljele kuvatavate linkide abil saad siirduda edasi vastavasse Internetipanka või tasuda krediitkaardiga, sisestades vastavasse vormi nõutavad kaardi andmed. Krediitkaardiga tasumisel aktsepteerime vaid neid makseid, mil krediitkaardi valdaja on ka kauba tellija ja saaja!

4) Kui Sul pole internetipanga lepingut, siis tasu lihtsalt “pangaülekandega” ja kanna tellimuse summa koos saatekuluga pangakontoris Universus OÜ arveldusarvele EE607700771003729510 LHV Pangas. Selgituse väljale märgi kindlasti tellimuse number.

5) Kui tasud toodete eest kohapeal meie kaupluses Tallinnas, Niine 9, on võimalik tasuda nii sularahas kui kaardimaksena.
Tellitud toodete eest postkontoris sularahas tasumise võimalus  puudub.

 

MILLISED ON SAATEKULUD?

Eesti piires on saatekulud järgmised:

1) Eesti Postiga 4.40 EUR (postkontorisse või postkasti).
2) Omniva pakiautomaadiga 3.50 EUR.
2) Ise järgi tulles TASUTA (kaupluse aadress Niine 9, Tallinn, avatud T – R kell 12.00-17.00).
4) Kui tellid meilt rohkem kui 50 EUR eest, saadame tooted Sulle ILMA SAATEKULUTA (vali ostukorvis vastav võimalus).

 

KUIDAS TELLIDA VÄLISMAALE?

Hetkel on tellimine võimalik ainult Eesti piires.

 

KUI KIIRESTI KAUBAD SINUNI JÕUAVAD?

1) Tellitud kauba paneme teele 5 tööpäeva jooksul, tavaliselt postitame igal teisipäeval ja reedel. Kui vahel on riigipüha, lükkub ka postitamine edasi. Eesti Posti teel tellitud paki teekond on 3-5 päeva, Omniva pakiautomaadi teel 1-2 päeva.

2) Kui oled valinud kaubale ise järgi tulemise, saad tooted kätte kaupluse lahtiolekuaegadel kohe pärast tellimuse kinnitamist.

 

MILLISED ON KAUBA GARANTIITINGIMUSED?

1) Kui Sa ostsid kristallikeskus.ee e-poest kauba, mis osutus praagiks/valeks tooteks või soovid selle vahetada või tagastada mõnel muul põhjusel, siis tuleb sellest teatada Kristallikeskusele kirjalikult e-mailile info@kristallikeskus.ee ning tagastada kaup Kristallikeskuse kauplusesse aadressil Niine  9, Tallinn või posti teel hiljemalt 14 päeva jooksul. Praakkaubast tuleb kristallikeskus.ee-le teatada kohe peale paki kättesaamist. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha 5 tööpäeva jooksul pärast kauba jõudmist Kristallikeskuse lattu.

Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab kristallikeskus.ee.

2) Kristallikeskus.ee garanteerib tellitud ja makstud kauba jõudmise Sinuni. Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, siis teatame sellest Sulle e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel.

3) Kristallikeskus ei vastuta transpordil viga saanud, kahjustatud või kadunud pakkide eest ega hüvita neid.

 

KUI SUL TEKIB KÜSIMUSI

Kõik küsimused saata palun meile aadressil: info@kristallikeskus.ee

www.kristallikeskus.ee